Laatste dag in Nederland! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Marielle Mol - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Marielle Mol - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland!

Door: Marielle Mol

Blijf op de hoogte en volg Marielle

16 September 2014 | Nederland, Spijkenisse

Vandaag is alweer mijn laatste dag in Nederland. Wat gaat het ineens allemaal zo snel! Vanochtend nog mijn visum bij het Consulaat opgehaald en over een paar uur zit ik al in het vliegtuig naar Turkije. En dan begint het avontuur pas.

De afgelopen week heb ik van iedereen afscheid genomen en de laatste dingen geregeld hier in Nederland (als ik eenmaal daar ben, moet er ook nog een hoop geregeld worden ;)). Heel raar, want ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik voor bijna een jaar weg ga. Dat gevoel komt denk ik pas als ik eenmaal daar aan het werk ben.

Nu nog even alles 1x checken en dan ben ik er helemaal klaar voor! Dit is mijn laatste update vanuit Nederland, mijn volgende update komt vanuit Turkije.

Liefs Marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 4655

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 19 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: